takemehomenoveller

Direktlänk till inlägg 1 juni 2013

Faked love - Every girl needs boy best friends to!

Av One Direction - 1 juni 2013 10:47

Tidigare: - I'm not angry Em, but be careful! You will have lot of hate after this! Sa han. Vi gick in tog bakvägen in så ingen kunde spåra våra lägenheter. Under tystnad och skuldkänslor gick vi upp till killarnas lägenhet. Där fick han.

 

Nialls perspektiv
Jag hatade verkligen det han gjort. Även om alla trodde det så var jag verligen inte en boy- beliber längre. Jag var tjugo år och mogen. Eller ja halvt mogen iallafall. Jag älskade alla mina ÄKTA vänner. Emmie var en av dom. Jag kunde inte förlåta Justin för det han gjort. Visst hans maneger bestämde det men han skulle sagt det tidigare istället för att vara otrogen mot henne.Varför jag ens bryr mig? Emmie är en av mina allra BÄSTA vänner. Hon förstår allt och är supershysst när hon inte är på sitt morgon humör. Fast jag ska inte skylla på det. Jag har inte heller särskilt bra morgon humör. Dessutom var hon också känd. Inte för att vara vår bästis utan för att vara Emmie Destiny en helt onormal pop sångerska. Hon förstod allt. Man kan alltid prata ut med henne. Jag satt i soffan i vardagsrummet med Paul och Emmie. Emmie satt i mitt knä och snyftade. Min bästa vän, guuuud vad jag älskar henne. Jag log åt henne. De andra hade lämnat en lapp och åkt till vår gemensamma villa. Jag och Emmie skulle dela på hennes lägenhet och Paul ta min och grabbarnas.
- It's okay Em! Take it easy. Come on let's go over to your place and cook something. Jag log mot henne och hon började skratta.
- Niall, you're a food monster! Sa hon och till och med Paul började skratta.
- I know. Sa jag och skrattade jag med.
- Okey let's go the! Sa hon och tog sina ytterkläder innan vi gick genom trapphuset mot hennes lägenhet. Hon låste upp och lät mig gå in först. Jag log och gick direkt mot köket. Hon skrattade men var inte långt efter mig.
- We can cook..uhm.. Jag såg mig omkring och hon fnissade.
- We can just call the pizza store! Sa hon.
- Sounds good! A kebab for me thanks!
- Haha okey I call. Medan hon ringde gick jag för att ta fram dricka. Men nepp tomt. Bara att gå ner till snabbshopen nedanför.
- I go downstairs to buy some snacks and coke! Hojtade jag och hon nickade.
Emmies perspektiv
Niall hade gått ner för att handla godis och läsk när pizzabudet äntligen kom. Ringklockan dånade i lägenheten. Jag gick emot dörren och öppnade. Jag betalade Dan som alltid kom med vår pizza hette. Anledningen till att han kom var att han var den enda som fick gå in i detta höghuset för att vi "kändisar" bodde här. Jag tog emot pizzan och stod och pratade lite innan jag stängde om mig och gick in med pizzan till köket. Jag dukade vid tv rummet och satte på tv:n någon långfilm skulle visas snart. Niall kom in och såg helt smutsig ut på händerna av tuch penna.
- What happned and why do it take so long time? Sa jag förvånad med blicken på hans händer.
- It was a fan group in the store! Sa han och suckade innan han joinade middagen.
- Love you to bestie! Sa jag ironiskt.
- Haha I know! Sa han och började kittla mig.
- NO! Niall stop please I can't breathe! Just då klampade Paul in.
- And what happend here? Skrattade han.
- Niall try to kill me! Sa jag och låtsades vara sur.
- Haha okey! But I have to go home to my own place tonight!
- Okey fine! Sa jag.
- Bye kids!
- Bye dad! Sa vi och skrattade.
Filmen var slut och vi hade ätit upp allt godis. Dags att gå och lägga sig. Niall skulle låna Valeries dubbelsäng.Jag gick till badrummet, hoppade i min pyajamas och la mig ner i sängen.
- Goodnight!
- Goodnight, and no eating tonight Niall! Han suckade. Ögonlocken började tynga ner och jag somnade.

___________________________________________________________________________________________

Jag vet kort kapitel. Men tyckte det räckte så för det var ett bra ställe att sluta på. Det hände inte så mkt men sånna kapitel mst också finnas! MINST 1 KOMMENTAR FÖR NÄSTA! <3

 
 
Sofie Malik

Sofie Malik

1 juni 2013 11:43

heej, super bra! längtar tills nästa del :3 kram sofie

http://1dfanfic1.bloggplatsen.se

One Direction

1 juni 2013 20:14

Tack så jätte mkt Sofie! Ska kolla in din fanfiction också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One Direction - 17 juni 2013 10:32

NU HAR JAG BYTIT TILL BLOGG.se Adressen är nu Takemehomenoveller.blogg.se! <3 !  ...

Av One Direction - 16 juni 2013 10:28

BYTER TILL TAKEMEHOMENOVELLER.BLOGG.SE! <3

Av One Direction - 2 juni 2013 14:57


Tidigare: Filmen var slut och vi hade ätit upp allt godis. Dags att gå och lägga sig. Niall skulle låna Valeries dubbelsäng. Jag gick till badrummet, hoppade i min pyajamas och la mig ner i sängen. - Goodnight! - Goodnight, and no eating tonight ...

Av One Direction - 2 juni 2013 14:46

Helluj ♥ Nästa kapitel är pågång ska försöka göra lite tidsinställda också!♥ Har ni märkt den nya designen? Vad tycks? Puss och kram!♥ Take me home noveller! ...

Av One Direction - 31 maj 2013 19:21

" Nittonåriga popstjärnan Emmie Destiny bor i London med sin bästis Valerie Hope, Valerie är arton år. Valerie jobbar som make-up artist men är mest känd för att vara tillsammans med popstjärnan Harry Styles. Men när Emmies och Harrys Manegers bestäm...

Presentation

Prolog: Första kapitlet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards